Amennyiben a vásárlást követően nem érkezett meg Önhöz a visszaigazoló email, kérjük, nézze meg a levelezőjében a SPAM mappában, sajnos előfordul, hogy a levelező oda irányítja. Illetve ellenőrizze azt is, hogy helyesen adta-e meg email címét a rendelés leadásakor.
A termékeink nagy része raktáron van , így a megrendelés leadásától számítva 1-5 munkanapon belül kiviszi Önhöz a futár. Amennyiben ez idő alatt nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Szállítási lehetőségek
Alapvetően GLS futárszolgálattal dolgozunk, de igény eseten MPL szállításra is biztosítunk lehetőséget, melyet a rendelés leadásánál kell jelezni számunkra a megjegyzés rovatba.
- Házhozszállítás
- Csomagpontba szállítás
- Csomagautomatába szállítás
A vásárlásról készült számlát a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük Önnek a csomag feladásakor elektronikusan. Kérjük, ügyeljen az e-mail cím helyes megadására.
A SEPA Magyarország Kft. minden termékére minimum 1 év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállás időtartama az alábbiak szerint alakul:
- a) 10 000 forintot elérő, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- b) 250 000 forint eladási ár felett három év
A jótállás minden esetben a számlával vagy másolatával, a kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállási jeggyel is érvényesíthető.
Az elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető: LETÖLTÉS
Házhozszállítás esetén a fizetésre három lehetőség van:
- Utánvétel - a futártól való átvételkor kell készpénzben kifizetni a terméket
- Bankkártyás fizetés az oldalon - webáruházunkban bankkártyával is fizethet kényelmesen és biztonságosan a Barion felületén keresztül.
- Előre utalás - a bankszámlánkra elküldött pénz beérkezését követően küldjük a terméket
Amennyiben az átvétel után megnézte a terméket, de nem felel meg önnek, vagy csak meggondolta magát, miután átvette, és szeretné a vételárat visszakérni, a termék kézhezvételének napjától 60 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól. Kérjük, az elállás közlésétől számított 60 napon belül juttassa vissza a terméket az alábbi címre: SEPA Magyarország Kft. 3281 Karácsond, Árpád út 4. a számlával vagy másolatával együtt. Elállás esetén a termék visszaküldésének a költsége a Fogyasztót terheli. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli! A Szezonra Fel! kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. További információkat az elállásról a Jótállás és elállás menü pontban kaphat.
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT ÉS MINDEN TOVÁBBI FONTOS INFORMÁCIÓ IDE KATTINTVA ELÉRHETŐ
Sajnos nem áll módunkban, és egyes termékek esetében nem is lehetséges minden egyes darabot lepróbálni. Amennyiben a termék hibás, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben, és kollégáink a lehető leghamarabb intézkednek a termék kicseréléséről vagy szervizeléséről. Munkaidőben kollégáink egyeztetnek Önnel, és a lehető leghamarabb intézkedünk, futárt küldünk a hibás termékért. Kollégáink ellenőrzik a hiba lehetséges okát, és amennyiben az nem szándékosság, vagy hibás használatból adódott, a lehető leghamarabb küldjük a csereterméket vagy megjavítjuk azt. További információkat a jótállásról a Jótállás és elállás menü pontban kaphat.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról az alábbi oldalon tájékozódhat: Vásárlási feltételek
Szinte minden a weboldalon lévő termékünk van raktáron. Aminél esetleg készlethiány lép fel, vagy levesszük, vagy jelöljük a terméknél.
Csak webáruházként üzemelünk, személyes átvételre nincs lehetőség.
Köszönjük megértésüket!